Samsung Galaxy S10 batterij vervangen

Batterij vervangen prijslijst S10, S10 Plus en S10 e

Samsung Galaxy S10 batterij vervangen bij GSM Limburg in Maastricht, Roermond of Venlo.

Samsung Galaxy S10 batterij vervangen in 60 minuten tijd, na het maken van een afspraak (bel of mail ons eerst i.v.m. voorraad accu) en voor de allerlaagste prijs. Dat wil jij toch ook! En niet alleen de allerlaagste prijs, wij bieden je veel meer voordelen, waar we je graag meer over vertellen.

De modelnummers zijn: G970 / G973 / G975

Samsung Galaxy S10 batterij vervangen prijslijst

Samsung S10 (G973) batterij vervangen: €69,-

Samsung S10 Plus (G975) batterij vervangen: €69,-

Samsung S10 e (G970) batterij vervangen: €69,-

Samsung S10 batterij vervangen werkwijze

Bel of mail ons voordat u langs komt!

De levertijd van een accu is 1-2 werkdagen. Wij bellen u als de accu binnen is en u kunt de telefoon dan aanleveren. De reparatie zal ongeveer 60 minuten in beslag nemen.

Neem alvast een kopje koffie bij binnenkomst en biedt vervolgens je Samsung ter reparatie aan aan de balie.


Neem alvast een kopje koffie bij binnenkomst

Zodra je onze winkel binnenloopt zie je het koffie apparaat al staan. Neem een koffie smaak na keuze en biedt vervolgens je Samsung S10 ter reparatie aan aan de balie.


Inname Samsung S10 aan de balie

Een van onze collega's noteert de klacht, en het gewenste onderdeel dat je wilt laten monteren. Je ontvangt een nummer als bewijs van inname.


Neem plaats in onze wachtruimte

De reparatie aan een Samsung S10 batterij vervangen duurt gemiddeld 30-60 minuten. Neem plaats in onze wachtruimte, of doe een korte boodschap buiten de deur.

Na 30-60 minuten wachten

Het door jou ontvangen nummer wordt omgeroepen en je kunt je Samsung S10 weer afhalen aan de balie. Je Samsung S10 batterij is nu weer als nieuw.


Betaling per pin of contant

Je kunt bij ons zowel per pin als contant betalen. 


Beoordeel je ervaring met ons

We zouden het waarderen als je je ervaring met ons wilt delen in Google reviews, zodat andere mensen die op zoek zijn naar een Samsung reparatie bureau in Limburg kunnen lezen waar wij voor staan. Op deze manier hopen wij te kunnen verduidelijken dat Service, Kwaliteit, Goede prijzen en een Nette behandeling voor ons uiterst belangrijk zijn en vorige bezoekers dit ook zo ervaren hebben. Iedere klant kan een openbare beoordeling achterlaten. Wij danken je bij voorbaat al voor de review.

Voor professionele Samsung reparatie kom je naar GSM-Limburg!

Je Samsung S10 laten repareren wanneer het jou uitkomt, ook op zaterdag!

Bij ons heb je geen afspraak nodig, je kunt dus binnen lopen wanneer het jou uitkomt.

De koffie staat al klaar.

Reparatie van de meeste smartphones  klaar terwijl je wacht

De gemiddelde reparatietijd is 30 minuten voor een defecte Samsung. Bij ons hoef je dus nooit lang te wachten in onze comfortabele wachtruimte, voorzien van gratis koffie, thee of gewoon een glaasje water.

Woon je niet in de buurt, en wil je er zeker van zijn dat het benodigde reparatie onderdeel op voorraad is, informeer dan even telefonisch.


NB: Gerepareerde toestellen kunnen alleen worden opgehaald met het meegeleverde afhaalbonnetje, dit om verwisseling te voorkomen.

Als een toestel gerepareerd is, of niet meer te repareren is, wordt je hiervan  direct op de hoogte gesteld. Toestellen die niet worden opgehaald worden na 3 maanden vernietigd!

Dichtbij parkeren

Niets zo vervelend dan nog een eind te moeten lopen als je uit de parkeergarage komt. Daarom parkeer je bij ons gewoon om de hoek.

Altijd 1 jaar garantie op originele onderdelen voor de beste prijs in Limburg

Bezuinigen op kwaliteit? Niet bij ons. Daarom krijg je op alle schermreparaties garantie, op originele zelfs 1 jaar garantie op fabricagefouten.

NB: Onze garantie geldt voor fouten aan het (geplaatste) scherm, Als het toestel weer gevallen is, vocht- val- of andere schades vertoont, kunnen we helaas geen garantie geven omdat dit een fout van de gebruiker is en niet aan de kwaliteit van het scherm ligt!

Factuur voor bedrijf of verzekering

Onze garantie is schriftelijk, en tevens uw factuur. Deze factuur kun je gebruiken voor je boekhouding, of eventueel overleggen aan je verzekeraar indien de schade gedekt is onder een van je verzekeringen.

Koffie tijdens het wachten

Wachten op een reparatie voelt minder lang duren onder het genot van iets lekkers zoals een kopje koffie / thee / met een koekje,  of gewoon een glaasje water.